Biztonságosabbá teszi a digitális termékek, szolgáltatások vásárlását, hogy a vevőket januártól szigorúbb szabályok védik – közölte az EY. A nemzetközi tanácsadó hangsúlyozta, hogy jövőre a vevőknek több lehetőségük, a forgalmazóknak viszont ezzel együtt több kötelezettségük lesz. Biztosítaniuk kell például frissítéseket a digitális szolgáltatásokhoz akár teljes időtartamukra. Az EY szerint ez főképp azoknak jelenthet gondot, akik mások szoftvereit értékesítik. A szigorítás másik fontos része, hogy pontosan meg kell felelni a reklámban tett ajánlatoknak. Az eladó ennek megfelelően nem térhet el a hirdetésétől úgy, hogy az a vásárló számára kedvezőtlen legyen. A változások miatt szükség lehet a szerződési feltételek módosításaira is, amire a januári határidő miatt már csak néhány hetük maradt a kereskedőknek – tették hozzá.
És még ez is...
-
2018. december 4.
A netező fogyasztók 95 százaléka vásárol is az interneten
-
2021. március 29.
Tavaly rekordott döntött az online kiskereskedelem
-
2021. november 25.
Saját webshopot indít a Huawei Magyarországon
-
2023. július 2.
Pályacsúcs: Van, amiben ötödik éve a Magyar Telekom az első
-
2018. november 21.
Ne várjunk a postásra, fáradjunk inkább a postára