Évi 4,5 tonna műanyagot takarít meg a Hisense

Hisense televizioJia Shaoqian a vállalat elnöke a G20 klímacsúcs és a COP 26 konferenciával egy időben szervezett CNBC ESG csúcstalálkozón elmondta, hogy egy-egy tévésorozatot gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizálják, csökkentik a tévék hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítanak meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó felhasználásával egyenértékű. A Hisense elnöke kiemelte, hogy a vállalat energiatakarékossággal és környezetvédelemmel kapcsolatos intézkedései a nyersanyag-kiválasztástól a gyártás folyamatán át az ellátási lánc, valamint termékfejlesztés minden aspektusában helyet kapnak.

A Hisense 2018 óta közel hatezer tonnával kevesebb széndioxidot bocsátott ki, továbbá mind a hűtőszekrény- mind pedig a tévégyártási folyamataiban komoly reformokat vitt véghez. “Egy tévésorozatot gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizáljuk, továbbá csökkentjük a modellek hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítunk meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó használatával egyenértékű” – mondta el Shaoqian. A Hisense elnöke hozzátette, hogy a vállalat 100 colos lézertévéinek energiafogyasztását is csökkentette 250 wattal, melynek eredményeképp a készülékek harmadannyival kevesebbet fogyasztanak, mint a piacon található azonos méretű LCD-modellek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Black Friday a Vaterán

hét nov 8 , 2021
Az online piactér november 26-án tartja első Black Friday-ét, amelyen lehetőség lesz használt termékeket is fekete pénteki kedvezménnyel értékesíteni: több ezer akciós ajánlat várható a műszaki cikkektől kezdve a divatcikkeken át a lakáskiegészítőkig. A Vatera dedikált funkciókkal segíti eladóit a fekete pénteki akcióik lebonyolításában, a vásárlók védelme érdekében pedig szabályozza […]
Vatera Black Friday

Friss, ropogós