A megegyezés alapján a Facebookot is birtokló Meta tulajdonában lévő cég a jövőben átláthatóbban tájékoztatja a felhasználókat arról, hogy milyen változtatásokat kíván végrehajtani szerződéseikben, ezek pedig hogyan érinthetik jogaikat és a szolgáltatás használatát. A frissített általános szerződési feltételek elutasításának és elfogadásának lehetőségét egyformán szembetűnően jeleníti majd meg, megjegyzi és tiszteletben tartja a felhasználók döntéseit – ahelyett, hogy ismételten és kikapcsolhatatlanul megjelenítené minden megnyitáskor.
A közlemény szerint a hatóságok nyomására a vállalat megerősítette, hogy nem osztja meg hirdetési célból a felhasználók személyes adatait sem harmadik féllel, sem anyavállalata, a Meta más cégeivel. Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok nemrég lefolytattak egy 25 országra kiterjedő gyorsvizsgálatot, amelynek alapján a kereskedők több mint harmada manipulálja a fogyasztókat észrevétlen, úgynevezett „sötét mintázatú” módszerekkel az online térben, így például megnehezíti a felhasználók számára a leiratkozást.