Európai díjat nyert a navigációval foglalkozó NNG

tapsA navigációs megoldásokat kínáló NNG Kft. (korábban Nav n Go Kft.) nyerte az idén a European Business Awards (EBA) “Az év növekedési stratégiája” díját — közölte a társaság. A díjat olyan vállalatok kaphatják, amelyek nemzetközi növekedése növeli a profitot és a piaci részesedést. A cég pénzügyi adatai alapján a társaság nettó árbevétele, forint alapon számolva, tavaly a 2012-es üzleti évhez képest 50,5 százalékkal, 16,885 milliárd forintra nőtt. Az adózott eredmény pedig a 2012-es 2,951 milliárd forintról 4,778 milliárd forintra emelkedett. Az elmúlt év végén 520 embert foglalkoztatott a vállalat, 2014 májusában ez a létszám elérte a 581-et, s a vállalat tervei alapján a közeljövőben további 180 alkalmazottat vesznek fel.

A társaság olyan európai, ázsiai és amerikai autóipari cég beszállítója -mások mellett-, mint a La Ferrari, a Porsche és a Mazda. Az NNG korábban szinte kizárólag a hagyományos hordozható, kézi PNA készülékekre fejlesztett szoftvereket, az ezekhez a készülékekhez fejlesztett szoftverekből származó bevétel részaránya folyamatosan csökken, a 2013-as összforgalom kevesebb mint húsz százalékát tette ki.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

BYOD stratégia: hat hathatós tanács, ami hathat V.

ked júl 22 , 2014
A biztonságos BYOD egyik szakértője, a Novell magyarországi képviselete az alábbi lépéseket és megoldásokat javasolja az átfogó BYOD stratégia kialakításához. Terjesszük ki az eszközfelügyeletet a mobil készülékekre is! Ha az alkalmazottak az okostelefonokat és a tableteket ugyanúgy használják napi munkájukhoz, mint az asztali számítógépeket, akkor ezeket a mobil készülékeket ugyanúgy […]