„Célunk volt, hogy eddigi irodáink mellett olyan városban indítsuk el új szolgáltatóközpontunkat, ahol az infrastruktúra folyamatosan fejlődik. Debrecen pedig ilyen hely. Innovációra, technológiaváltásra képes nagyvállalatok, valamint kis- és közepes vállalkozások szép számmal vannak jelen; számos kiemelt regionális partnerünk székhelye, akik számára HR-outsourcing szolgáltatást nyújtunk a tőlünk megszokott, magas szolgáltatásminőségben – mondta Sass Katalin a NEXON egyik tulajdonosa, ügyvezetője.
„Bátran kijelenthetem, hogy a NEXON élen jár a HR-szakma digitalizációjának megteremtésében. 4. generációs rendszerünk a legkorszerűbb technológia alkalmazásával mobilitást és teljesen új ügyfélélményt kínál. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR, és ehhez a NEXON e-HR megoldásai diktálják a tempót. Előremutató fejlesztéseink, speciális szakértelmünk, és elkötelezett munkatársaink segítségével a jövőben is vezető humánügyviteli szolgáltatóként kívánunk jelen lenni Magyarországon. Ebben pedig jelentős mérföldkő a debreceni szolgáltatóközpontunk megnyitása”– nyilatkozta Sass férje, Ocskay Szilárd a NEXON másik tulajdonosa, és ügyvezető igazgatója.