Erősödik az online kereskedelem

 

Az elmúlt évben a hazai online kereskedelem dinamikusan növekedett, 2011-ben a 14 év feletti internetezők mintegy 35 százaléka, 1,4 millió fő vásárolt online felületen. A bankkártyás fizetések aránya is évről évre növekszik az online kereskedelemben, de az elmúlt évi adatok szerint a kiskereskedelemben mindössze öt százalékot, az online megrendelt szolgáltatásokat is hozzátéve 12 százalékot tett ki ez a fizetési mód. A bankkártyával fizetéstől még mindig sokan biztonsági okok miatt idegenkednek — állapítja meg egy K&H Bank közleménye. „A K&H ügyfelei az online vásárlásoknál alkalmazott bankkártyás fizetések elenyésző százalékában jeleznek visszaélést. Ugyanakkor fontosnak tarjuk, hogy az interneten történő vásárlások térnyerésével párhuzamosan ügyfeleink a legújabb biztonsági megoldásokat használhassák a fizetések során” – jelentette ki Mészáros Tibor, a K&H Bank betéti és befektetési marketing főosztály igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Három érv a magánfelhő mellett I.

csü nov 22 , 2012
ShareTweetPinShareA legtöbb vállalat mindennapjaiban még mindig kulcsfontosságú tényező a költségcsökkentés, ezért a NAVIGATOR Informatika Zrt., a hazai informatikai piac egyik vezető szolgáltatója a privátfelhő-bevezetést és szolgáltatásokat ajánlja a költségcsökkentést tervező vállalatoknak. Az informatikai kiadások csökkenése mellett így a szervezetek testre szabott, szakszerűen üzemeltetett és rugalmas informatikai környezetet kapnak. Az első […]
felhő

És még ez is...