Erősíti az ügyfélélményért felelős csapat vezetését a Yettel

Bálint Dániel, YettelÚj vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát.

Bálint közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

Pályafutása során kiemelkedő nemzetközi és hazai oktatási intézményekben szerzett széles körű tudást és vezetői képesítéseket. Tanulmányai során a gazdaságpolitika, a menedzsment és a stratégiai vezetés állt a fókuszban, megalapozva szakmai fejlődését. Kezdetben a Georgetown University-n folytatott tanulmányokat a The Fund for American Studies (TFAS) keretében, az AIPES (American Institute on Political and Economic Systems) programban, ahol a gazdaságpolitika mélyebb összefüggéseit sajátította el. Ezt követően a hazai szaktudását a Budapesti Corvinus Egyetemen bővítette, ahol vezetés és szervezés mesterszakos diplomát szerzett.

Nemzetközi orientációját tovább erősítette a Szentpétervári Állami Egyetem Graduate School of Management intézményében, ahol nemzetközi menedzsment mesterfokozatot szerzett. Ezt követően a rangos London School of Economics and Political Science (LSE) falai között, a CEMS nemzetközi menedzsment mesterképzésén (CEMS MSc in International Management) vett részt, ami elismert program a globális üzleti vezetők képzésében. Végül tudását az INSEAD stratégia végrehajtási programján (Strategy Execution Program) csiszolta tovább, ami a gyakorlati üzleti adminisztráció és menedzsment területén nyújtott mélyreható ismereteket.

A szakember karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében, számos jelentős projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban. Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. A telekommunikációs szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.

A Bálint irányítása alatt működő Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság Dávid Zoltán, stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesnek jelent. Az új igazgató érkezésével a Yettel az ügyfélközpontú stratégiáját erősíti.

English summary

Yettel Appoints New Customer Experience Director: Bálint Dániel has been appointed Director of Customer Experience & Customer Market Insight at Yettel. He returns to the company with nearly 15 years of experience in telecommunications, banking, and pharmaceuticals. Bálint will lead digital customer experience development and market analysis efforts. His appointment reinforces Yettel’s customer-centric strategy, reporting to Deputy CEO for Strategy, Zoltán Dávid.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük