Erősíti az ügyfélélményért felelős csapat vezetését a Yettel
Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát.
Bálint közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.
Pályafutása során kiemelkedő nemzetközi és hazai oktatási intézményekben szerzett széles körű tudást és vezetői képesítéseket. Tanulmányai során a gazdaságpolitika, a menedzsment és a stratégiai vezetés állt a fókuszban, megalapozva szakmai fejlődését. Kezdetben a Georgetown University-n folytatott tanulmányokat a The Fund for American Studies (TFAS) keretében, az AIPES (American Institute on Political and Economic Systems) programban, ahol a gazdaságpolitika mélyebb összefüggéseit sajátította el. Ezt követően a hazai szaktudását a Budapesti Corvinus Egyetemen bővítette, ahol vezetés és szervezés mesterszakos diplomát szerzett.
Nemzetközi orientációját tovább erősítette a Szentpétervári Állami Egyetem Graduate School of Management intézményében, ahol nemzetközi menedzsment mesterfokozatot szerzett. Ezt követően a rangos London School of Economics and Political Science (LSE) falai között, a CEMS nemzetközi menedzsment mesterképzésén (CEMS MSc in International Management) vett részt, ami elismert program a globális üzleti vezetők képzésében. Végül tudását az INSEAD stratégia végrehajtási programján (Strategy Execution Program) csiszolta tovább, ami a gyakorlati üzleti adminisztráció és menedzsment területén nyújtott mélyreható ismereteket.
A szakember karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében, számos jelentős projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban. Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. A telekommunikációs szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.
A Bálint irányítása alatt működő Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság Dávid Zoltán, stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesnek jelent. Az új igazgató érkezésével a Yettel az ügyfélközpontú stratégiáját erősíti.
English summary
|