A UPC Magyarország előfizetéseinek száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1,945 milliót. Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig 11 százalékos emelkedést mutat.
Az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest 11 százalékos árbevétel-növekedést produkált a UPC Magyarország. A kiemelkedő teljesítményt a dinamikusan fejlődő üzleti szolgáltatások üzletág eredményei, az egyre bővülő mobil szolgáltatások és a szélessávú hálózat fejlesztése alapozták meg — olvasható a táársaság közleményében. Az előfizetések (RGU-k) száma az első negyedév végére 1,945 millió fölé emelkedett. 2017. március 31-ig összesen 632 840 szélessávú internet előfizetést regisztráltak, amely 35 590-nel haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televízió előfizetések száma pedig 11 380-nal emelkedett ugyanebben az időszakban, így összesen több mint 663 900 televíziós előfizetést nyújt országszerte a UPC.