Ericsson: okostelefon trendek VI.

 

Az Ericsson ConsumerLab kutatói kiderítették mi az elégedett felhasználók receptje. A lefedettség és a sebesség kulcsfontosságú az elégedettség szempontjából. Ahhoz, hogy egy mobilszolgáltató valóban kiemelkedjen a többi közül, kiváló minőségű adatátviteli szolgáltatásokat kell biztosítania tökéletes 3G vagy 4G hálózaton. Sok szempontból lehet érvelni amellett, hogy a megbízhatóság fontosabb a sebességnél. Ha minden területen garantálható egy megfelelő minimális sebesség, igen valószínű, hogy nőni fog az elégedettség. A megbízható hálózat eléréséhez a mobilszolgáltatóknak azonosítaniuk kell a leggyengébb pontokat, és ezen területeken kell fejlődniük, ahelyett, hogy a már megbízható csatlakozást kínáló területeken növelnék tovább a sebességeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Dolgozni akarnak: hazalopják a vállalati adatokat

pén febr 1 , 2013
  Több mint 1,2 millió hazai munkavállaló szokta hazavinni vagy e-mailben hazaküldeni magának a munkahelyi dokumentumait. Ez nemcsak azt jelenti, hogy sokan otthon is túlóráznak, de jelzi, hogy rengeteg bizalmas adat kerül ki a vállalatok felügyelete alól. A munkavállalók 92 százaléka azért “lopja” haza a dokumentumokat, hogy otthon még dolgozzanak […]