Ericsson: okostelefon trendek V.

 

Az Ericsson ConsumerLab megtalálták az elégedett felhasználók receptjét. E titok nyitja a lefedettség és a sebesség. Ahhoz, hogy egy mobilszolgáltató valóban kiemelkedjen a többi közül, kiváló minőségű adatátviteli szolgáltatásokat kell biztosítania tökéletes 3G vagy 4G hálózaton. Sok szempontból lehet érvelni amellett, hogy a megbízhatóság fontosabb a sebességnél. Ha minden területen garantálható egy megfelelő minimális sebesség, igen valószínű, hogy nőni fog az elégedettség. A megbízható hálózat eléréséhez a mobilszolgáltatóknak azonosítaniuk kell a leggyengébb pontokat, és ezen területeken kell fejlődniük, ahelyett, hogy a már megbízható csatlakozást kínáló területeken növelnék tovább a sebességeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Lőrincen a ZyXEL eszközöket választották

pén febr 1 , 2013
  Teljes hálózati eszközkonfiguráció cserét hajtott végre a Pestszentlőrinc-Pestszentimre Egészségügyi Szolgáltató. A hatszintes egészségügyi központban kialakított új hálózat ZyXEL eszközökből valósult meg és közel 120 számítógépet, 30 mérőműszert, ezáltal pedig 250 dolgozó munkáját támogatja. Az egészségügyi szolgáltató informatikai rendszerének fejlesztése során sor került a hálózati eszközök teljes rekonstrukciójára is. A […]