Ericsson: okostelefon trendek II.

 

A fogyasztói elégedettség szorosan kapcsolódik a márkáról kialakított megítéléshez. A teljes fogyasztói élmény több részből tevődik össze. Az Ericsson ConsumerLab felmérése különös figyelmet szentelt a hálózati minőségre. Az eredmények azt mutatják, hogy az összes felhasználó valamivel több mint fele igen elégedett a telefonja hálózatának minőségével, és csak nagyon kevesen, mintegy két százalék állítja azt, hogy rendkívül elégedetlen vele. A fennmaradó jelentős mennyiségű felhasználó, körülbelül 45 százalék semleges, egyik irányban sem nagyon mozdul el. Ez egyértelmű kihívást, lehetőséget jelent a mobilszolgáltatók számára, hogy jelentősen növeljék az elégedett felhasználók számát, és ezen keresztül a márkájuk erősségét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Dell Wyse „Project Ophelia”

vas jan 27 , 2013
  A Dell a CES 2013-on jelentette be Dell Wyse „Project Ophelia” elnevezésű eszközét. A Dell Wyse szoftver technológiáján alapuló, pendrive-méretű, ultra-kompakt készülék bármely televízióból vagy monitorból interaktív Android-eszközt varázsol. Segítségével saját tartalmainkat a Dell titkosított hálózatán keresztül, Bluetooth billentyűzet és egér segítségével érhetjük el. A Project Ophelia elsősorban azok […]