Ericsson: hirdetési megoldásért Emmy-díj

 

Az Ericsson bejelentette, hogy Emmy-díjban részesül technológia és tervezés kategóriában az igény szerinti videó (VOD) tartalomhoz kialakított dinamikus hirdetésbeszúrás megoldásáért. Ez az Ericsson negyedik Emmy-díja, amelyet  hivatalosan 2014. január 9-én a vehet majd át a Las Vegasban megrendezett Consumer Electronics Show-n (CES). Ove Anebygd, az Ericsson alelnöke és Média megoldás területének vezetője szerint: „Tíz évvel ezelőtt az igény szerinti videó forradalmasította a TV-iparágat és átformálta a hirdetők és a közönségük közötti kapcsolatot. Most a többképernyős környezetben zajlanak forradalmi események, ahogy egyre terjednek az okostelefonok, táblagépek és egyéb mobilkészülékek. Az Ericsson új hirdetési módszereket generál a napjaink többképernyős világához, célzott és személyre szabott hirdetést kínálva a hatékonyabb és pozitívabb fogyasztói élmény érdekében.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új Epson projektorok: felsőkategória olcsón

pén szept 13 , 2013
  Az Epson új, felsőkategóriás 3D házimozi projektorait kifejezetten a filmek szerelmeseinek tervezték. Az eltérő árkategóriákban megvásárolható vetítőknek köszönhetően minden filmrajongó magával ragadó, nagy képernyős élményben részesülhet. Az új széria tagjai az okostelefonokhoz és táblagépekhez MHL csatlakozóval1 kapcsolódnak és a korábbi modellekhez képest majdnem kétszer nagyobb kontrasztaránnyal rendelkeznek, valamint Képkocka […]