Ericsson a jövőről VI.

Junoszt, televízióAz Ericsson ConsumerLab szerint az alábbi trendek fogják jellemezni 2013-at.

9. A TV közösségi elemmé válása. A TV-nézők összesen 62 százaléka használ közösségi fórumokat video- vagy TV-nézés közben, és ezen felhasználók 42 százaléka esetében heti gyakorisággal előfordul, hogy ezeken a fórumokon megbeszéli az éppen látottakat. Több mint 30 százalék nagyobb valószínűséggel fizetne a közösségi környezetben megnézett tartalomért. A mobilkészülékes video- és TV-fogyasztás többsége a felhasználók otthonában zajlik.

10. Átalakulóban a tanulás is. A tanulást belső és külső erők egyaránt alakítják: A fiatalok beviszik a saját technológiai tapasztalataikat az osztályterembe, így alulról jövő nyomást gyakorolnak a változások elérésére. Eközben a kormányok és a különböző intézetek is keresik az újabb IKT-megoldásokat, amelyekkel hatékonyabb lehet az oktatás. A csatlakoztathatóság globális szinten változtatja meg a gyermekek kilátásait. Indiában például a 69 millió 9 és 18 év közötti városi gyermekből harmincmillió rendelkezik mobiltelefonnal.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Pintér az eNET-hez igazolt az Ipsostól

pén jan 4 , 2013
ShareTweetPinShare  Január 1-től mobil kutatásvezetőként az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-nél folytatja pályafutását Pintér Róbert internetes szakember, aki korábban az Ipsos online ügyfélkapcsolati igazgatója. Kis Gergely az eNET partnere Pintér érkezése kapcsán elmondta: az eNET-nél az elmúlt 11 évben az infokummunikációs területen folytatott hazai és nemzetközi kutatások, illetve az ezekre […]
ZX-81

És még ez is...