Ericsson a jövőről VI.

 

Az Ericsson ConsumerLab szerint az alábbi trendek fogják jellemezni 2013-at:
9. A TV közösségi elemmé válása. A TV-nézők összesen 62 százaléka használ közösségi fórumokat video- vagy TV-nézés közben, és ezen felhasználók 42 százaléka esetében heti gyakorisággal előfordul, hogy ezeken a fórumokon megbeszéli az éppen látottakat. Több mint 30 százalék nagyobb valószínűséggel fizetne a közösségi környezetben megnézett tartalomért. A mobilkészülékes video- és TV-fogyasztás többsége a felhasználók otthonában zajlik.
10. Átalakulóban a tanulás is. A tanulást belső és külső erők egyaránt alakítják: A fiatalok beviszik a saját technológiai tapasztalataikat az osztályterembe, így alulról jövő nyomást gyakorolnak a változások elérésére. Eközben a kormányok és a különböző intézetek is keresik az újabb IKT-megoldásokat, amelyekkel hatékonyabb lehet az oktatás. A csatlakoztathatóság globális szinten változtatja meg a gyermekek kilátásait. Indiában például a 69 millió 9 és 18 év közötti városi gyermekből 30 millió rendelkezik mobiltelefonnal.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.