mínuszos.hu

Ericsson a jövőről V.

városAz Ericsson ConsumerLab szerint az alábbi trendek fogják jellemezni 2013-at.

7. A városok a közösségi kreativitás központjaivá válnak. A városközpontokban lakók szignifikánsan több online ismerőssel rendelkeznek, mint a külvárosok lakói. A nagyvárosokban lakók 12 százaléka arról számol be, hogy a közösségi hálózatokat elsősorban azért használja, hogy másokkal kapcsolatba léphessen és véleményt cserélhessen velük, ezáltal ez a harmadik leggyakoribb indok a közösségi hálózatok használatára, amely előtt csak a barátok aktuális dolgairól való tájékozódás illetve a saját aktuális élethelyzetük megosztása áll.
8. In-line vásárlás. Az okostelefonok használóinak összesen 32 százaléka használja az okostelefonját vásárlásra, ugyanakkor már elkezdték kombinálni a bolti és online vásárlást is. A felhasználók szeretnék megnézi a termékeket, tájékozódni azokról, összehasonlítani az árakat, majd azonnal vásárolni, anélkül, hogy sorba kellene állniuk a pénztárnál.
(Folytatjuk)


 

Exit mobile version