Az Ericsson ConsumerLab szerint az alábbi trendek fogják jellemezni 2013-at:
5. Személyes közösségi biztonsági hálózatok. A gazdasági felfordulás hatására megrendült a bizalom a hagyományos struktúrákban és hatóságokban, és a fogyasztók egyre inkább saját személyes közösségeikben bíznak. A személyes online hálózatok biztonsági hálóként szolgálnak és a közösségi média afelé halad, hogy a hagyományos munkahely-közvetítők komoly versenytársává váljon.
6. Nők vezető szerepe az okostelefon-piacon. A legújabb adatok egyértelműen mutatják, hogy a nők vezetik az okostelefonok tömegpiaci elfogadásának folyamatát. A női okostelefon-tulajdonosok nem kevesebb, mint 97 százaléka használ SMS-t. Összesen 77 százalék küld és fogad fényképeket, 59 százalék használja a közösségi oldalakat, 24 százalék bejelentkezik telefonjáról egyes helyekre, és 17 százalék vált be kuponokat. Ezeken a területeken a férfiak általi használat arányszámai alacsonyabbak.
(Folytatjuk)