Ericsson a jövőről I.

 

Az Ericsson ConsumerLab megvizsgálta a legjellemzőbb fogyasztói trendeket a jövő évre, kitekintéssel az azt követő időszakra is. A ConsumerLab több mint 15 éve folytat kutatásokat az emberek információs és kommunikációs (IKT) termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos értékpercepciójáról, magatartásáról, illetve ezen termékek felhasználásáról. Michael Björn, a ConsumerLab kutatási vezetője elmondta: „Globális szintű kutatásunk több mint 40 országban élő, több mint 100 ezer válaszadóval készített éves interjúkon alapul. Az évek során hatalmas adatbázist állítottunk össze a fogyasztói trendekre vonatkozó adatokból – és úgy látjuk, hogy a változás üteme most minden eddiginél gyorsabb.”
(Folytatjuk)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tényleg itt a drót nélküli telefontöltő

csü dec 27 , 2012
  A drót nélküli autós telefontöltő már jövőre elérhető lesz. A BBC közölte, hogy az új telefontöltő egy kis szőnyeg lesz, amelyre elegendő csupán rárakni a telefont, hogy a töltés megkezdődjön. A japán Toyota az új Avalon autójába már ezt a töltőszerkezetet fogja beépíteni — írja az Oroszország hangja.

Friss, ropogós