Éremeső: az Invitel két ezüsttel gazdagodott

Február 22-én több mint 1500 üzlet tesztelése és 6500 ügyfél értékelése alapján kihirdették a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű verseny eredményét. Az Invitel hatodik alkalommal került fel a dobogóra, idén két kategóriában is – a nagyvállalati szegmens jelöltjeként „személyes ügyfélkiszolgálás” és „telefonos ügyfélkiszolgálás” kategóriákban – második helyezést ért el.

„Nem lehet eléggé hangsúlyozni a motivált, sok éves tapasztalattal rendelkező ügyintéző kollégák és az ő munkájukat közvetlenül irányító, támogató, rutinos csoportvezetők szerepét ebben a sikerben – ez egyben a legnagyobb üzleti értékünk is. Ők teszik lehetővé ügyfeleink számára az egyszerű és kényelmes ügyintézést, az udvarias, empatikus kiszolgálást és a gyors problémamegoldást. Büszkék vagyunk kollégáinkra és a jövőben is mindent megteszünk azért, hogy ezt az egységes csapatot megőrizzük” – jelentette ki Béres Bálint, a társaság ügyfélszolgálati igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Végre előrendelhető a Samsung Galaxy S9 és S9+

ked febr 27 , 2018
A Samsung két legújabb csúcskészülékére február 25-től regisztrálhatnak a Telenornál az érdeklődők. A Samsung Galaxy S9 és S9+ előrendelését választók régi okostelefonjuk beszámításával készülékkedvezményben is részesülhetnek, amelyhez harmincezer forintos extra kedvezmény is jár. Az előrendelési promóció február 25-én 19 órától március 15-én 23:59 óráig tart.

És még ez is...