mínuszos.hu

Épphogy nyereséges a Bónusz Brigád

ZX-81

 

A piacvezető szerep további erősödése és dinamikusan fejlődő forgalom jellemezte a Bónusz Brigád 2012-es évét, amely az első negyedév adatai szerint az idén is folytatódott. A tavalyi 79 százalékos forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat és 16 milliós nyereséget jelentett. 2012 végére százról 17-re csökkent a közösségi vásárló portálok száma. A brigádnak 2 851 partnere van, amelyek közül 1 467 tér vissza, azaz legalább kétszer hirdetett. Ez 51 százaléknak felel meg, ezen belül a szállodai partnereik a leghűségesebbek 65 százalékos visszatérési aránnyal. „Míg a kuponok árleszállításról, akciókról, alacsony árakról szólnak, addig versenytársaival szemben a brigád egyedüliként bónuszokat kínál, amelyek hozzáadott értéket nyújtanak mind felhasználóiknak, mind pedig üzleti partnereinek” – állítja Heller Gábor, a társaság egyik alapító-tulajdonosa.

Exit mobile version