Épphogy nyereséges a Bónusz Brigád

 

A piacvezető szerep további erősödése és dinamikusan fejlődő forgalom jellemezte a Bónusz Brigád 2012-es évét, amely az első negyedév adatai szerint az idén is folytatódott. A tavalyi 79 százalékos forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat és 16 milliós nyereséget jelentett. 2012 végére százról 17-re csökkent a közösségi vásárló portálok száma. A brigádnak 2 851 partnere van, amelyek közül 1 467 tér vissza, azaz legalább kétszer hirdetett. Ez 51 százaléknak felel meg, ezen belül a szállodai partnereik a leghűségesebbek 65 százalékos visszatérési aránnyal. „Míg a kuponok árleszállításról, akciókról, alacsony árakról szólnak, addig versenytársaival szemben a brigád egyedüliként bónuszokat kínál, amelyek hozzáadott értéket nyújtanak mind felhasználóiknak, mind pedig üzleti partnereinek” – állítja Heller Gábor, a társaság egyik alapító-tulajdonosa.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Most jó lenni digitális szegmensnek

sze máj 29 , 2013
  Idén az erős árverseny ellenére is tovább nőhet a digitális reklámpiac, amely 35,6 milliárdos értékével 2012-ben 22 százalékos részt hasított ki a csökkenő hazai reklámtortából. A digitális reklámpiacon tavaly hárommilliárd forintos bevételt termelő e-mail marketing szektor szereplői ugyancsak növekedést várnak 2013-ra, így a szektor mérete tíz-húsz százalékos bővüléssel idén […]
internet

Friss, ropogós