Ennek is eljött az ideje: nyakunkon az Adatvezérelt nap

2020. január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából a Direkt Marketing Szövetség (DIMSZ) megrendezi az Adatvezérelt nap című szakmai rendezvényt.

Az első nemzetközi adatvédelmi világnapot 2007 január 28-án tartották, az Európa Tanács adatvédelmi konvenciója elfogadásának 25. évfordulója alkalmából. A nap célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az adatvédelem kiemelt szerepére. A fogyasztói adattudatosság és a felelős szolgáltatói magatartás egyre fontosabb szerepet tölt be a gyorsan fejlődő adatvezérelt világban. Az eseményen a piac elismert szakértői mutatják be az elérhető, illetve a piacon már bizonyított marketing megoldásokat, külön szekcióban tárgyalva a területhez kapcsolódó adatvédelmi szabályozás aktualitásait. A nap folyamán az előadók több ágazatból érkezve mutatják be tapasztalataikat adatanalitika, BI, marketing automatizáció, hűség- és kedvezményprogramok, adatvezérelt tartalommarketing, contact center megoldások témájában, illetve a jogi aktualitásokat vizsgálva: ízelítőt adnak az innovatív adatvezérelt technológiai megoldásokból, bemutatják a már bizonyított adatvezérelt megoldásokat működés közben, és ismertetik az adatvezérelt megoldások jogi szabályozásával (GDPR, ePrivacy, Adtech) kapcsolatos tapasztalatokat és várakozásokat.

Előadók kedvcsinálónak
Huszics György (DIMSZ | Crane), Csanak Gabriella (Microsoft), Kiss Ernő (NAIH), Török Szabolcs (Magyar Posta), Dászkál János (OTP), Herdics Ákos (Crane), Mondovics Péter (Mastercard), Bozzay Bertalan (NKM+), Brenkus Krisztián (Auchan), Domokos Márton (CMS), Halász Bálint (Bird & Bird), Sipos Zoltán (Kreatív Kontroll), Buru Ferenc (Wavemaker), Kovácsházy Dénes (Multicom), Villányi Dániel (Café Communications), Krizsó Gergely (Magyar Posta BI).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Bugnegatív: a Microsoft 2030-ra karbonnegatívvá válik

sze jan 22 , 2020
ShareTweetPinShareAmbiciózus célt jelentett be ma a Microsoft, amelynek értelmében előbb csökkentik majd teljesen eltüntetik ökológiai lábnyomukat. Így 2030-ra a Microsoft karbonnegatív lesz, és 2050-re annyi szén-dioxidot fog eltávolítani a környezetből, mint amennyit az 1975-ös alapítása óta közvetlenül vagy közvetve az elektromos fogyasztása által kibocsátott. A vállalat redmondi központjában Satya Nadella, […]

És még ez is...