mínuszos.hu

eMAG: pirosbetűs ünnep volt a Black Friday

BlackFridayIdén először rendezte meg Magyarországon a Black Friday-t az eMAG webáruház, mellyel rögtön több pályacsúcsot is megdöntött a hazai pályán. Több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt, ahol 95 000 terméket vásároltak, ami -legalábbis az eMag közleménye szerint- példátlan a magyar online kereskedelem történetében. A Black Friday vásárlások összesített értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összege pedig közel 550 millió forintra tehető.

Az okostelefonok és táblagépek terjedésével érhető módon a mobil platformokra is különös figyelmet fordít az eMAG. Az elemzett adatok szerint a Black Friday napján 350 000 látogatás történt valamilyen mobil eszközön keresztül, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett. A nap folyamán a legnagyobb értékű rendelés 999 900 forint értékű volt, egy Sharp LED, Full HD, 3D, 203 hüvelykes Smart TV-t, melyet 1 299 900 forintról szállítottak le. Az online kereskedő partnereinek is megvolt az oka az ünneplésre, hiszen az eMAG.hu Marketplace felületén keresztül több mint 25 000 terméket értékesítettek ezen a napon. Több mint 40 partner vett részt az eseményen különböző termékkategóriákban, és kapott megrendeléseket az eMAG vásárlóitól.

Exit mobile version