Az eMAG minden Genius felhasználója megtekintheti az éves összefoglalóját, ami tartalmazza a hűségprogram használatával elért megtakarításokat is.
Tavaly indult el Magyarországon a Genius szolgáltatás, amely gyorsan népszerűvé vált a magyar fogyasztók körében. A GKID kutatása is szerint az online vásárlók 17 százaléka már találkozott az előfizetéses hűségszolgáltatással. Ennek eredményeként az eMAG Genius magasabb márkaismertséggel rendelkezik, mint a kutatásban vizsgált többi online hűségprogram. Tavaly az eMAG Genius-felhasználók legtöbbször játékokat, tisztítószereket, konyhai kisgépeket és háztartási eszközöket rendeltek. De nagy népszerűségnek örvendtek a telefonos kiegészítők és higiéniai termékek is. Kiderült az is, hogy a legtöbb rendelést hétfőn és kedden, délelőtt 10 és 11 óra között adták le, miközben a legaktívabb vármegyék Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar voltak.
A legelső Genius keretében, az induláskor rendelt termék egy Apple Watch Series 9 GPS okosóra volt éjfekete alumíniumtokkal és hozzátartozó sportpánttal. A legnagyobb mennyiségű rendelés 175 darab termékből állt, ami különféle tésztákat, kávékat és ágyneműket foglalt magába, míg egy másik a legkülönfélébb termékeket tartalmazta, összesen 55 tételt, beleértve Mustang pólóingeket, Nike papucsokat és sportcipőket, valamint Calvin Klein és Puma rövidnadrágokat tartalmazott. A legnagyobb, több mint kétmillió forint végösszegű rendelést leadó felhasználó számítógép-alkatrészekre használta ki a Genius nyújtotta ingyenes kiszállítást.
A kelet-közép-európai régióban tarolt a Genius
Romániában a 2020-as indulása óta a szolgáltatás felhasználói bázisa mára meghaladta az egymilliót, az idei évben pedig több mint másfélszeresére nőtt tavalyhoz képest. Mindössze két év alatt hűséges előfizetői kört épített ki: 2023-ról 2024-re tíz Genius-előfizetőből kilenc megújította előfizetését. A magyar felhasználói szám folyamatos növekedésével a Geniusnak mára több mint másfél millió regisztrált felhasználója van három országban – köztük 200 ezer Bulgáriában, ahol a program nagyjából ugyanakkor indult, mint hazánkban.
“Nagyon örülünk, hogy tavaly elindíthattuk a Genius hűségprogramot Magyarországon is. Az eMAG csoportban látott sikerre alapozva szeretnénk tovább építkezni, hiszen az egyértelműen mutatja, hogy mekkora igény van olyan szolgáltatások iránt, amelyek egy bizonyos rendelési összeg felett ingyenes kiszállítást, továbbá exkluzív ajánlatokat és egyszerűsített visszaküldési rendszert kínálnak, ezáltal gondtalan vásárlási élményt biztosítanak. Az egyre növekvő előfizetőszám az első és legfontosabb visszajelzés volt idén, és szeretnénk ezt a kezdeti lendületet a 2025-ös évre is átvinni. Az éves összefoglaló már minden Genius-felhasználó számára elérhető, aminek köszönhetően megtekinthetik, hogy mennyit spóroltak az előfizetéssel. Továbbra is igénybe vehető az ingyenes próbaidőszakunk, így mindenkit arra buzdítok, hogy tegyen egy próbát a Geniusszal, mert közel negyedmillió felhasználó nem tévedhet!” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.