Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje

 

Már magyar nyelven is elérhető a call centerekben alkalmazott Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely képes szövegalapú dokumentumok emberi beszéddé alakítására. Új lehetőség a beszéd- és hangalapú technológiák között a Recognizer, azaz beszédfelismerő megoldás, amellyel könnyen alakítható át hang szöveggé. A harmadik és egyben a leginnovatívabb szolgáltatás a hangalapú biometrikus azonosítást megvalósító megoldás, amit a Magyar Telekom ügyfelei használhatnak először hazánkban. A NET’54 által fejlesztett és forgalmazott, már magyar nyelven is elérhető technológia segítségével az eddigieknél rugalmasabban és költséghatékonyabban lehet kezelni például a váratlan szolgáltatás-kimaradásokat, miközben az ügyfelek úgy érezhetik, hogy valódi személyre szabott tájékoztatásban részesülnek – állítja ifjabb Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.