Elismerésben részesült a Vodafone

Tóth Zsuzsanna VodafoneIdén hatodik alkalommal hirdette meg a Magyar PR Szövetség az Employer Branding Awardot, amelyet a szervezők azzal a céllal hirdettek meg, hogy bemutassák és díjazzák a példaértékű hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat.

Ezüst fokozatú minősítést kapott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Award versenyén a Vodafone Magyarország. A szolgáltató Tech Comms Employer Branding kampányával nevezett, amelyet a Vodafone márka technológiai arcának kihangsúlyozása hívott életre. A vállalat célja egyrészt, hogy bemutassa a technológiai szektor szakemberei számára a Vodafone-nál elérhető karrierlehetőségeket, munkaköröket és pozíciókat, másrészt, hogy növelje a technológia területen dolgozó közel hatszáz kolléga elköteleződését. A kampány rendkívül látványos eredménnyel zárult: a kampány ideje alatt és azt követően 36 százalékkal nőtt a Vodafone Magyarország technológiai területére jelentkezők száma. A Vodafone közleménye szerint a kampányuk elképesztő eredményekkel büszkélkedhet: a hárommilliós elérés mellett, közel hatezer látogatót vonzott be az újonnan létrehozott technológia karrier oldalára, mindennek pedig kézzel fogható eredménye is lett: 36 százalékkal nőtt a technológiai területre jelentkezők száma.

„Célunk, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljunk. Szeretnénk meghatározni a technológia jövőjét, kihasználni az 5G-ben, az AI-ban és a Quantum Technológiában rejlő üzleti lehetőségeket, melyek hasznosak lehetnek az emberiség számára – ehhez azonban folyamatosan az élen kell járnunk a legújabb technológiák kísérletezésben és azok felhasználásában. Öt éven belül olyan vállalattá szeretnénk válni, amely szoftvereket, algoritmusokat és platformokat épít a legjobb gigabites hálózaton – mindezt természetesen a legkiválóbb szakemberekkel” – mondta Tóth Zsuzsanna, a magyar leányvállalat hr vezérigazgató-helyettese.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.