Elindult a Yettel mobiltechnológiára épülő otthoni TV-szolgáltatása a sikeres nyílt tesztidőszak után.
Nemanja Zilovic kereskedelmi vezérigazgató-helyettes elmondta: a mostani, internet alapú szolgáltatás bevezetését 2,5 hónapos tesztidőszak előzte meg. A szolgáltatás a cég ügyfeleinek tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el. Folytatják a hálózatfejlesztéseket, rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is. Meghatározott csatornák adása a Yettel TV-ben előre- és visszatekerhető, 7 napig visszanézhető, illetve rögzíthető és akár 30 napig is megnézhető.
Szafonov Olga lakossági kereskedelmi igazgató közölte: több mint 4,5 millió alkalommal indítottak el lejátszást, és összesen 2,2 millió órát tévéztek eddig a Yettel TV felhasználói a tesztidőszak alatt, ami 5,9 millió gigabájt adatforgalmat jelent. A szolgáltató adatai szerint a tartalomfogyasztást a lineáris tévézés dominálta: a tesztidőszakban a felhasználók 88 százaléka élőben nézte a Yettel TV adásait, 12 százaléka pedig felvételről tekintett meg egy-egy tartalmat. A legnézettebb csatornák toplistáján főként a hazai kereskedelmi adók és a mozis csatornák szerepelnek.
A Yettel Magyarország Zrt. 2021-hez képest nyolc százalékkal magasabb, 211 milliárd forintos bevétellel zárt tavaly. A távközlési szolgáltató vállalat a 2021-esnél 11 százalékkal kisebb, 42,2 milliárd forintos EBITDA-t (kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt) ért el tavaly, különadó nélkül viszont 49,5 milliárd forinttal zárt volna.