Január 23-tól a szolgáltató 72 órán belül elérhetővé teszi a szolgáltatást a már most kompatibilis, Telenor-specifikus szoftverrel rendelkező okostelefont használó havidíjas előfizetők készülékén. Ezt követően pedig a VoLTE-t támogató készülékek száma folyamatosan bővül, és a szolgáltatás fokozatosan elérhetővé válik a 4G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek részére. A percdíj alapon számlázott VoLTE hanghívás nem jár az ügyfelek számára érzékelhető adatforgalommal, vagyis nem csökkenti mobilinternetes adatkeretüket. A VoLTE bevezetéséhez szükséges műszaki megoldást teljeskörűen a kínai Huawei Technologies szállította és implementálta virtualizált platformon. Ha a fent említett készüléket használó, aktív adatcsomaggal rendelkező Telenor-ügyfelek elfogadják a készülékgyártók legújabb szoftverfrissítést, azzal automatikusan VoLTE-képes lesz a készülékük.