mínuszos.hu

Elegük van a konfekcióból a fogyasztóknak

Iski-Istvan-InvitelA fogyasztói szokások változnak, amelyekre a szolgáltatók is hatással vannak fejlesztéseikkel, és mindez fordítva is igaz: az előfizetői igények is generálják a fejlesztéseket. Az Invitel arra törekszik, hogy önmaga is támogassa a tudatos mindennapi tartalomfogyasztást — hangzott el a társaság sajtótájékoztatóján. A távközlési társaság saját kutatásai is igazolják, hogy a fogyasztók egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokra vágynak, éppen ezért előfizetői igényeit, lehetőségeit, és adottságait szem előtt tartva rugalmasan alakítja kínálatát, hogy a döntéshez minél több eszközt és lehetőséget megadjon számukra.

„Előfizetőink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy mára a hazai piacon szinte egyedülálló kínálatot alakítottunk ki. Változatos elemekből felépülő, díjmentes extrákat is tartalmazó szolgáltatáscsomagjaink igen népszerűek ügyfeleink körében. Növekszik a triple play szolgáltatásainkra előfizetők aránya és szintén nagyon magas, nyolcvan százalékot meghaladó a családi tévécsomagunk értékesítése” – fogalmazott Iski István, az Invitel marketingigazgatója.

Exit mobile version