Elégedettek az online vásárlók

 

A magyar internetezők többsége vásárolt már valamilyen terméket vagy szolgáltatást a weben keresztül. Az online vásárlók ráadásul elégedettek is, 76 százalékuk állítja, hogy jó tapasztalataik vannak a webáruházakkal kapcsolatban – derül ki a Magyar Telekom legutóbbi, internethasználók körében végzett reprezentatív kutatásából. A Telekom a 14 és 69 év közötti internetezők körében végzett reprezentatív felmérést. A kutatás adatai alapján a hazai netezők 62 százaléka vásárolt az elmúlt egy évben valamilyen terméket vagy szolgáltatást a neten keresztül. A webáruházak látogatóiról elmondható, hogy az átlagnál többen felsőfokú végzettségűek, valamint többen élnek közülük a fővárosban, és az átlagnál jobb anyagi körülmények között. Azok, akik vásároltak egy éven belül online, leginkább könyvet, CD-t, DVD-t , ruházati terméket, játékot és sporteszközt vásároltak. Az okostelefonos online vásárlókra inkább jellemző a ruházati termékek, műszaki cikkek és mobiltelefon (és tartozék) vásárlása, mint a hagyományos készülékkel rendelkező online vásárlókra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Leleplezték az online vásárlókat diszkrimináló oldalakat

ked máj 14 , 2013
  Kutatók kiderítették, hogy az online boltok is a látogatók földrajzi helyéhez ás anyagi hátteréhez igazítják áraikat. Ezek alapján nem mindegy, hogy a világ melyik részéről lépünk be egy online áruházba, vagy hogy milyen oldalakat nézegettünk korábban. A felhasználók internetes böngészését számos cég követi. A hivatalos indok, hogy megfelelő hirdetéseket […]

Friss, ropogós