A platfrom az árak elszállásának is gátat szab, hiszen több eladó ajánlata közül válogathatunk, így könnyen össze tudjuk hasonlítani, hogy ki mennyiért kínálja ugyanazt a jegyet. Jellemző, hogy az oldalon az irreálisan drága belépők nem cserélnek gazdát, ellenben a kedvezményes áron kínált jegyek akár egy-két óra alatt elkelnek. Az is megfigyelhető, hogy az esemény közeledtével az eladók általában csökkentik a kért árat. A Tickething statisztikái alapján az eladók a leggyakrabban azért válnak meg belépőjüktől, mert elutaznak (28 százalék), a szükségesnél több belépőt váltottak (23 százalék), illetve a barátaik nem tudnak részt venni az eseményen (21 százalék). A vevők jellemzően az eredeti árnál 10-15 százalékkal olcsóbb jegyekre vadásznak, és többségük csak egy, vagy két belépőt szeretne vásárolni. A Tickethingen elkelt eddigi legolcsóbb jegyek 1500 forintos egyszeri koncertbelépők, míg a legdrágábban hetvenezer forintos fesztivál bérletek cseréltek gazdát. A márciusban indult magyar tulajdonú Tickethingnek már több ezer regisztrált felhasználója van, akik heti rendszerességgel adnak el, illetve vásárolnak jegyet az oldalon.