Egyre sikeresebbek az átadási pontok

Az online áruházaknál elérhető szállítási, kézbesítési módok között a leggyakoribb a futárszolgálatos kézbesítés (82 százalék) és a személyes átvételi lehetőség (69 százalék) – derül ki az eNET napokban közzétett éves felméréséből. Az online vásárlások értéke alapján a leggyakrabban igénybe vett szállítási mód a futárszolgálat és a személyes átvétel. Főként a nagy áruházak körében évek óta fokozatosan növekszik a személyes átvétel aránya, ezen belül is a partner üzletben való átvétel hányada. Ez utóbbi mutatja, hogy az interneten termékeket vásárlók számára kedvelt termék átvételi megoldás lett az elmúlt két évben a lakhelyhez közeli átadási pontokon való csomagfelvétel (Pick Pack Pont és PostaPont). A vásárlások átlagos értéke 7 500 forint körül alakult az összes vásárlást figyelembe véve. A vásárlások értékét tekintve az online vásárlók által leggyakrabban használt fizetési mód az utánvét, amelynek csak elenyésző részét adja a postai utánvét. A nagy áruházak körében ugyanakkor évek óta fokozatosan növekszik a bolti átvétel aránya, ezen belül is a bankkártyával fizetők hányada. Az internetes termékvásárlás során bankkártyával történő fizetés aránya még mindig csak öt százalék körüli, de értékében nő. A mikrofizetési, a mobilfizetési és az egyéb megoldások használati aránya egyelőre marginális.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Részvényfelosztás a Nordtelekomnál

ked máj 14 , 2013
  A Nordtelekom Nyrt. a 2013. március 29-én hozott közgyűlési határozatnak megfelelően részvényfelosztást hajt végre, egy darab ezer forint névértékű névre szóló törzsrészvény helyébe száz darab tíz forint névértékű törzsrészvény lép – jelentette be a társaság. A részvények névértékének megváltoztatása a társaság alaptőkéjének összegét nem érinti. Az új részvényekhez kapcsolódó […]

Friss, ropogós