Az egyre gazdagabb és jobb minőségű tartalmak miatt jelentős igény van a modern, okos funkciókkal is rendelkező televíziókra, amelyeken közvetlenül elérhetőek az online tartalmak. Mindez azzal is jár, hogy egyre több magyar fizet is a prémium tartalmakért: 2015-ben minden negyedik magyar fizetett online (streaming) televíziós szolgáltatásért és minden ötödik videó letöltésért – derül ki a Samsung Techonomic Index 2015-ös kutatásából. „Akik fizettek már online taralomért streamingre átlagosan 3327 forintot, letöltésre átlagosan 2744 forintot költöttek egy hónapban” – mondta el Nyilas Orsolya, Samsung Electronics Magyar Zrt. vállalati kommunikációs vezetője a kutatást értékelve.
És még ez is...
-
2019. augusztus 6.
LG: jók a Q2-es eredmények, de a mobilüzletágnak javulnia kell
-
2017. február 18.
A UPC Magyarország 6,5 százalékkal növelte árbevételét tavaly
-
2018. október 23.
Izraeli it-cégek kémprogramjai segítik a diktatúrákat
-
2015. február 10.
ABB: az előjelek ellenére sikerült nyereséget elérni
-
2015. július 11.
Parkolás: a többség mobiltelefonnal fizet