A Media Hungary 2015-ön számos előadás és beszélgetés vizsgálta a nyomtatott lapok és az online platformok közötti viszonyt, illetve a tartalmi és üzleti konvergenciákat. Abban egyetértenek a szakemberek, hogy a hazai nyomtatott sajtótermékek a csökkenő példányszámok ellenére is a legnagyobb és stabil bevételi forrást jelentenek a hagyományos kiadóknak. A megmaradó olvasók ugyanis lojálisak és megfizetik a növekvő előfizetői díjakat is. A klasszikus lapok mellett azonban az összes piaci szereplő egyre nagyobb hangsúlyt fektet az online lábra, a digitális platformok fejlesztésére.
És még ez is...
-
2014. július 7.
Svájc kiakasztotta Hollywoodot
-
2015. szeptember 2.
Ismét nagyot bővült az online kiskereskedelmi piac
-
2013. június 14.
Google: Waze, ez sokba került
-
2020. szeptember 1.
Szerverközpontot épít Debrecenben a Dryvit Profi Kft.
-
2019. február 9.
Woody Allen beperelte az Amazont