Egyre kelendőbb az iPad Kínában

 

A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je 2012 második negyedévében, az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot. A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött – jelentős lemaradással – a világ második legnagyobb PC gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben – éves bázison – 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el. Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is – magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Itt az Acer hibrid LED-lézer projektora

sze aug 8 , 2012
  Az Acer K750 a világ első 1080p projektora, amelyik hibrid lézer-LED fény technológiával van felszerelve, ami 55 százalékkal jobb színtelítettséget eredményez és így kiemelkedő, energia-hatékony kivetítésre képes. A hibrid lézer-LED technológia továbbá megnyújtja a fényforrás élettartamát 20.000 órára ExtremeECO üzemmódban és nem kevesebb, mint 90 százalékos áram-megtakarítást eredményez. A […]

Friss, ropogós