Egy friss felmérés szerint a vállalkozások egyre kevesebb bizalmat szavaznak a külső szolgáltatóknak. Ennek fő oka, hogy egyre több információbiztonsági incidens fordul elő ezen szolgáltatók hibájából. A felmérés kimutatta, hogy egy ilyen eset után a vállalatok átlagos költsége elérheti akár a hárommillió dollárt is. A Kaspersky felmérése szerint konkrétan a cégek egyharmada nem bízik a szolgáltatókban, ez a szám 2015-ben 37 százalék volt, vagyis négy százalékkal több az előző évhez képest (33 százalék). Ez a tendencia megegyezik, mind a kis-és középvállalatoknál, mind a nagyvállalatoknál. A szolgáltatókba vetett bizalom elvesztésének fő oka, hogy 2015-ben a számítógépes incidensek 18 százalékáért a külső szolgáltatók voltak a felelősek.
És még ez is...
-
2015. november 12.
Az interneten sem lehet majd e-cigarettát vásárolni
-
2022. március 24.
Van, amikor saját erőből nem megy: felvásárlással erősít a Bosch
-
2015. február 3.
Gyenge évet zárt az Ericsson
-
2014. május 23.
A Tesco rákattant a világhálóra
-
2016. január 15.
A Xerox jó megoldásnak tartja a razziát és a rajtaütést