A DDoS támadások okozta károk mögött számos tényező található. A tanulmány szerint a DDoS áldozatok 61 százaléka ideiglenesen elveszítette a kritikus üzleti információkhoz való hozzáférést; a vállalatok 38 százaléka nem tudta elvégezni az alapvető üzleti tevékenységeit; továbbá a válaszadók 33 százaléka számolt be az üzleti lehetőségek és szerződések elesésétől. Ezen túlmenően a DDoS támadások 29 százaléka negatív hatással volt a vállalat hitelminősítésére, míg 26 százalékuk a biztosítási díjak emelkedésével járt együtt.
A szakértők beleszámították a kalkulációjukba a helyreállítás költségeit is. Például a cégek 65 százaléka konzultált it-biztonsági szakemberekkel, 49 százalékuk az it-infrastruktúra módosításáért fizetett plusz díjat, az áldozatok négy százaléka kénytelen volt ügyvédhez fordulni, 41 százaléka pedig kockázatkezelők szolgáltatását vette igénybe. És ezek csak a leggyakoribb költségek. A DDoS támadás és az azt követő zavar gyakran kitudódik, és ez még jobban fokozza kockázatot.