A háromfordulós verseny döntőjében, az Ericsson K+F központjában a tíz csapat egy gigantikus CATAN pályán játszott egyszerre egymás ellen. A C++ nyelven programozott online játékban a csapatok feladata az volt, hogy minél nagyobb befolyást szerezzenek Cataniában. Ezt út és- településépítéssel, településfejlesztéssel, lovagok kiképzésével, és egymásközi harccal lehetett. Az nyert, aki a legtöbb befolyás pontot szerezte. Az előző évek mindegyikén különböző feladatok voltak, kellett pl. a Hamletből szöveget tömöríteni vagy rádiótornyos lefedettséget elérni minél kevesebb adótoronnyal, míg 2013-ban egy űrhajócsata zajlott.
Az idei megmérettetés győztes csapata a SPAGHETTI CODERS lett (Fehér Péter, ELTE, Havlik Tamás, BME, Kovács Máté, ELTE). Második helyezést ért el a GILISZTA csapat (Budai Péter, BME, Dvorszki Dávid, BME, Nagy Gergely, BME), harmadik helyezett a TRIVIAL lett (Morva Levente, ELTE, Morva Kristóf, ELTE, Vass Bálint, ELTE).