Egy maréknyi dollárért: energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata

A UPC Magyarország anyavállalata, a Liberty Global, a Comcast médiavállalat, és a telekommunikációs iparági szereplőket képviselő szakmai szervezet az SCTE hirdette meg azt a pályázatot, amelyen a távközlési hálózatok energiafelhasználásának csökkentését segítő megoldásokat díjazzák. Az Adaptive Power Challenge elnevezésű nemzetközi versenyre magyar indulók jelentkezését is várják, a legjobb megoldások pedig egyenként tízezer dolláros díjazásban részesülnek. A versenyen közép- és nagyvállalatok, kezdő vállalkozások, illetve egyetemek, kutatóintézetek és kutatócsoportok is indulhatnak. A versenyzőktől olyan angol nyelvű pályaműveket vár a szakmai zsűri, amelyek választ adnak a terület legégetőbb kihívásaira, mint például a távközlési hálózatokon belüli energiafogyasztás monitorozása, vagy a terhelési csúcsok optimálisabb elosztása. A pályázatok leadási határideje 2018. június 29.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Új marketing igazgató az eMAG.hu-nál

szo ápr 21 , 2018
Új marketing igazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám a marketing csapat vezetőjeként az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett, jövőbe mutató kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén. Az eMAG új marketing vezetője a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs […]

És még ez is...