Az adatokból azonban úgy tűnik, a streaming szolgáltatásokat egyelőre a férfiak szeretik jobban. Mind a TV-műsorok, filmek, videók streaming-je, mind pedig a zenei streaming jóval népszerűbb körükben. Ha megnézzük azok arányát, akik legalább hetente egyszer igénybe vesznek ilyen szolgáltatást, akkor a férfiaknál a vizuális tartalmak esetén ez 60 százalék, míg a nőknél 54 százalék, a zenei streaming esetében pedig 52 és 46 százalék a férfiak javára.
A kutatás arra is választ adott, hogy milyen tartalmakat töltenek le a magyar nők és a férfiak. Eszerint azok a nők, akik tanulásra, képzésre használják okostelefonjukat, táblagépüket, számítógépüket, egy átlagos napon 51 percet töltenek ezzel, szemben a férfiak 41 perces átlagával. Még jelentősebb a különbség az e-könyveket, digitális magazinokat olvasók körében: itt a nők 19 percet „vernek rá” a férfiakra, napi átlag 53, olvasással töltött perccel — mondta Nyilas Orsolya, A Samsung magyar leányvállalatának kommunikációs vezetője.