Ebben (is) különböznek nők a férfiaktól

lany-laptopA Samsung Techonomic Index 2015 című kutatásában összehasonlították a nők és a férfiak kütyühasználati szokásait. A kutatás szerint sokkal több nő (44 százalék) használja a kütyüjeit arra, hogy egészségesen éljen, táplálkozzon, és fizikailag fitt maradjon, mint ahány férfi (29 százalék). Érdekes különbség, hogy sokkal több nő használja kapcsolattartásra a számítástechnikai eszközöket: jóval többen fészbukoznak (+7 százalékpont), SMS-eznek (+5 százalékpont) vagy használnak instant üzenetküldő alkalmazásokat (+7 százalékpont), mint például WhatsApp, Skype vagy Snapchat férfitársaiknál.

Az adatokból azonban úgy tűnik, a streaming szolgáltatásokat egyelőre a férfiak szeretik jobban. Mind a TV-műsorok, filmek, videók streaming-je, mind pedig a zenei streaming jóval népszerűbb körükben. Ha megnézzük azok arányát, akik legalább hetente egyszer igénybe vesznek ilyen szolgáltatást, akkor a férfiaknál a vizuális tartalmak esetén ez 60 százalék, míg a nőknél 54 százalék, a zenei streaming esetében pedig 52 és 46 százalék a férfiak javára.

A kutatás arra is választ adott, hogy milyen tartalmakat töltenek le a magyar nők és a férfiak. Eszerint azok a nők, akik tanulásra, képzésre használják okostelefonjukat, táblagépüket, számítógépüket, egy átlagos napon 51 percet töltenek ezzel, szemben a férfiak 41 perces átlagával. Még jelentősebb a különbség az e-könyveket, digitális magazinokat olvasók körében: itt a nők 19 percet „vernek rá” a férfiakra, napi átlag 53, olvasással töltött perccel — mondta Nyilas Orsolya, A Samsung magyar leányvállalatának kommunikációs vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.