E.ON – Ericsson együttműködés okosba’

 

Az E.ON Elnät Sverige AB (E.ON), a világ egyik legnagyobb, magánkézben lévő energiaszolgáltató vállalata az Ericssont választotta egy hosztolt megoldás szállítására – beleértve a tanácsadást és a rendszerintegrációs szolgáltatásokat is, – amelynek köszönhetően az E.ON ügyfelei számára big data és okos hálózati megoldásokat kínál majd. Az Ericsson megoldása adatokat gyűjt az árammérő-órákból és az összegyűjtött adatokat az E.ON belső it-környezete rendelkezésére bocsátja. Ez lehetővé teszi, hogy a havi leolvasásról áttérjenek a napi leolvasásra. Az Ericsson Smart Metering megoldása kombinálja a menedzselt szolgáltatásokat, a tanácsadást és a rendszerintegrációs szolgáltatásokat, valamint magában foglalja a mérőórák leolvasását és ellenőrzését, a mérőórák kezelését és felügyeletét, a szolgáltatásiszint-szerződés felügyeletét, a munkaerő irányítást, az eszközkezelést, az üzleti folyamatok irányítását, valamint a helyszíni szolgáltatásokat és egy szolgáltatói központot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.