mínuszos.hu

E-kereskedelem: nagy nap közeleg

Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetőjeA magyar e-kereskedők érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Egyesület Kisvállalati Tagozata szeptember 8-án egy gigászi rendezvényen várja a magyar webshopok üzemeltetőit.

A rendezvény fő célja a tudásmegosztás: konferencia előadásokkal, sok workshoppal és még több ingyenes konzultációs lehetőséggel készül a non-profit szervezet. A szakma legjobbjainak számító szakemberek mellett több e-kereskedő is tart előadást vagy lép fel társelőadóként. Az Ecommerce Hungary 11 workshoppal készül, ahol a kisebb webshopoknak üzemeltetési tanácsadást nyújtó szakemberek és szinte megszámláhatatlan tanácsadó mellett a Gazdasági Versenyhivatal és az Igazságügyi Minisztérium szakemberei készítik fel az e-kereskedőket az őszi/téli szezon kihívásaira. Újdonság lesz az, hogy az egyik teremben teljesen személyre szabott díjmentes tanácsadást is kaphatnak a webshop-üzemeltetők. Csaknem hatszáz, egyenként negyedórás konzultációs időpontot tudnak foglalni a rendezvény résztvevői a bazi nagy neveknek számító tanácsadókhoz és szakértőkhöz olyan témákban, mint a SEO, PPC marketing, adózás, könyvelés, közösségi marketing, fogyasztóvédelem, jog, általános stratégia, fulfillment és a piacépítés.

A rendezvényre jegyet váltó webshopok egy évre automatikusan az Ecommerce Hungary tagjaivá válnak. „A célunk az volt, hogy egy igazi, minőségi rendezvény és az Ecommerce Hungary Nagydíj mellett adjunk egy lehetőséget a kisebb webshopoknak, hogy tagjainkká váljanak és beállhassanak az érdekvédelmi védőernyőnk alá, mindezt egy jelképes összegért.” – emelte ki Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetője. Konkrét példát is hozott: nemrégiben egy webshop üzemeltető képviseletét vállalata fel a tagozat, akinek egy elállási joggal kapcsolatos kérdésben gyűlt meg a baja a fogyasztóvédelmi hatósággal. Ormós Zoltán hozzátette: „Szilárd meggyőződésünk az, hogy a fogyasztóvédelem mellett szükség van ’kereskedővédelemre’ is, hiszen a pálya sokszor túlbillen a kereskedők hátrányára és ehhez még hozzáadódik az is, hogy néhány fogyasztó kihasználja ezt a túlbiztosítást.

A szervező non-profit egyesület a rendezvénnyel együtt indítja útjára az Ecommerce Hungary Nagydíjat kisvállalati kategóriában, amire a jegyvásárló webshop üzemeltetők díjmentesen tudnak benevezni. Kilenc szegmensben várják a jelentkezőket a díj szervezői: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség.


 

Exit mobile version