Az online üzletekben is megkezdődött az ünnepek előtti nagy hajrá: az Egyesült Államokban a karácsonyi bevásárlást megnyitó hálaadás és „fekete péntek” alkalmával az internetes vásárlások csaknem hárommilliárd dollárt tettek ki, hazánkban pedig 46 milliárd forintos forgalmat jósolnak a szakértők decemberre. Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 92,4 százaléka el tudja képzelni, hogy idén asztali számítógépén keresztül, 37,7 százaléka pedig azt is, hogy okostelefonján keresztül rendel karácsonyi ajándékot. Összehasonlításképp az Egyesült Államokban a hálaadás és a „fekete péntek” során a megrendelések 15,6 százaléka táblagépről, 8,6 százaléka pedig okostelefonokról érkezett. Bár az online vásárlást elsősorban a férfiak részesítik előnyben, a felmérés szerint a karácsonyi időszakban a nők aránya jelentősen megnő a vásárlók között, várhatóan idén is meghaladja majd az ötven százalékot.
És még ez is...
-
2019. január 28.
Rekordforgalmat generált karácsonykor a Bónusz Brigád
-
2014. február 15.
GTS – Orbis együttműködés az alapoktól
-
2018. március 29.
Az Ubernek annyi Szlovákiában is
-
2013. december 20.
A karácsony is jobban teljesít
-
2018. július 27.
Rosszul döntött Zuckerberg: nagyon nem díjazta a piac