Duplázta reklámbevételeit a YouTube

Több mint kétszeresére nőtt a YouTube videómegosztó portál reklámbevétele 2013-ban, elérte az 5,6 milliárd dollárt. A YouTube szerzi meg a világ teljes online reklámbevételének 1,7 százalékát – írta az angol Financial Times üzleti napilap az eMarketer médiakutató cég tanulmányára hivatkozva. A tanulmány szerint, ahogy a fiatalabb korosztály kevesebbet néz tévét, és inkább az interneten keres rá a műsorokra, úgy növekszik a reklámozók érdeklődése is a YouTube iránt. A YouTube a reklámbevétel jelentős részét visszaosztja szerződéses partnereinek, vagy az oldalra feltett videók készítőinek. Az eMarketer szerint azonban a portálnak még így is 1,96 milliárd dollár nyeresége lesz a reklámokból 2013-ban. A tanulmány szerint a reklámbevételek a jövőben csak növekedni fognak. Az erre alkalmas mobileszközökön (okostelefon, táblagép) már az idén is megugrott a videómegtekintések száma, és a trend további növekedésre utal. Az Egyesült Államokban 2013-ban nagyjából 0,8 milliárd dollár nyeresége volt az oldalnak a reklámokból, 2015-re 1,5 milliárd dollár fölé emelkedhet ez az összeg — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Szörnyű, gonosz trójai tűnt fel

csü dec 12 , 2013
ShareTweetPinShareA novemberi Sicontact vírusriport legnagyobb érdekessége az LNK/Agent.AK trójai megjelenése, és nem is akárhol, hiszen nyomban a második helyet foglalta el a top tízes listánkon a világszerte okozott összes fertőzés 2,11 százalékával. A LNK/Agent trójai fő feladata, hogy a háttérben különféle létező és legitim – alaphelyzetben egyébként ártalmatlan – Windows […]
vírus

És még ez is...