Dreher: a sör honlapja, a hon sörlapja

korso-sorA címben szereplő szlogen egy új internetes honlaphoz tartozik. Vajon mi lehet mögötte? Mint régi sörbarát, nem bírtam ellenállni a csábításnak és belevetettem magam a “virtuális sör” világába. Bárcsak ne tettem volna. Azt gondoltam, hogy miként sok más honlap esetében, pillanatok alatt át tudom futni a legérdekesebb részeket, majd hátradőlhetek: ezt is láttam. Nos, a Dreher Rt. honlapja nem ilyen. Itt valóban nem cégpropagandát látunk, hanem könyvnyi mennyiségű információt arról, hogy ki is volt a “Sörkirály”, vajon a halételekhez milyen sört illik fogyasztani. Vajon milyen a kartonpapír vagy az észteres íz–gondolták volna, hogy akár 100 íztípus különíthető el a sörben? Megtudhatjuk, hogy mennyi az annyi, azaz hol húzódik az a határ, amelyen belül a sör élettani hatása még kedvező, azaz meddig terjed a kulturált alkoholfogyasztás. Kiderül, hogy a sör napi B vitamin szükségletünk nem kis részét fedezi stb. Antal Imre Brazíliában, Bíró Ica veseköve, Fábry Sándor hajfixálása.

A közös pont ismét a sör, Tahi-Tóth László ennél a résznél megjegyzi, hogy a bort tisztán, a sört piszkosul szereti. Megtudhatjuk, hogy miként használták a bőrnadrágot minőség vizsgálatra, hogy honnan ered a léhűtő szavunk, s miképp mentett meg egy Guinness doboz egy ír úriembert, égő házában. A Dreher homepage bemutatja a különböző sörfajtákat a lambic-tól a porteren át a népszerű pils típusig. Találunk sörös vicceket, sőt a beküldők között folyamatosan ajándékokat sorsolnak ki, ugyanez vonatkozik a recepteket beküldőkre is, hiszen bizonyára bővíthető a sörkoktélokat sem nélkülöző receptgyűjtemény. Persze vannak komoly témák is, miért fontos a Dreher Sörgyárak Rt.-nek az, hogy környezetvédelmi szempontból Európa élvonalában legyen, miket szponzorál a cég, milyen nemzetközi díjakat nyert a múltban. Miért támogatja a Dreher Rt. a kultúrát, eddig sportszponzorálásairól volt ismert a cég. Milyen ma a vezetői gyakornokok élete a cégnél?

Mindemellett tehetünk egy igazi, három dimenziós virtuális sörtúrát a gyárban rézüstök és pincék dzsungelében, egy játék keretében gyakorolhatjuk a “sör fejbe szállását” és letölthetünk néhány képernyővédőt is, az egyik állandóan frissen csapolt sört varázsol a szobánkba… Nos, a néhány percből így lett egy éjszaka…két éjszaka…

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Internet-mánia söpör végig a világon

ked okt 12 , 1999
Internet-mánia söpör végig a világon és alig telik el óra anélkül, hogy ne tenne valaki új, elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos bejelentést. Csak az Egyesült Államokban nyolcmilliárd dollárt fognak elkölteni az idei karácsonyi szezonban! Mivel az internetes lefedettség gyorsan nő, ezért Közép-Európában az elektronikus kereskedelem, jövőjét tekintve, jó kilátásokkal rendelkezik. Éppen ezért rendezik […]
kosár, kiskereskedelem