Drágáljuk a képernyő javítását… jogosan, mert drága

Bár a kijelzőtörés a felhasználók egyik legnagyobb rémálma, mégis csak minden második magyar védi megfelelően a mobilja előlapját– derül ki egy friss kutatásból. A Kanadában és kilenc európai országban, köztük Magyarországon végzett felmérés azt vizsgálta, tulajdonosaik szerint milyen veszélyek fenyegetik a leginkább az okostelefonokat, és általában milyen okból viszik szervizbe készülékeiket. A gyártó kutatásából kiderült: annak ellenére, hogy gyakran előfordul, a képernyő törése esetén csak a felhasználók egynegyede javíttatja meg a mobilját. Magyarországon leginkább a szolgáltatás ára tartja vissza a mobiltulajdonosokat attól, hogy szervizbe vigyék törött készüléküket: a magyarok 75 százaléka még soha nem cseréltette ki telefonja előlapját annak ellenére, hogy 32 százalékuk már legalább egyszer betörte azt. A magyarok közel 92 százaléka úgy gondolja, hogy egy esetleges kijelzőcsere túlságosan drága, 41 százalék szerint pedig ennek a költségnek nem szabadna meghaladnia a piaci átlagárnak tartott 32 ezer forintot. A felmérése szerint a magyarok fele nem védi megfelelően az okostelefonja kijelzőjét, pedig minden harmadik felhasználónak legalább egyszer megrongálódott már. A felmérésből kiderült, hogy a válaszadók közel nyolcvan százaléka elvárná a gyártóktól, hogy kevésbé sérülékeny készülékeket fejlesszenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Huawei nagyra értékeli a kiegyensúlyozott üzleti környezetet Magyarországon

ked júl 9 , 2019
A Huawei megerősíti szerepvállalását a magyar infokommunikációs szektor fejlesztésében – egyebek között erről írt alá szándéknyilatkozatot az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a kínai vállalattal. A dokumentumot Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Vu Pi-csiang, a Huawei Technologies Hungary Híradástechnikai Kft. vezérigazgatója írta alá. Az ITM és a Huawei […]

Friss, ropogós