Díjmentesen segít a Magyar Telekom, ha nem is túl nagyvonalúan

webkonnyenDíjmentes nyújt szakmai segítséget a Magyar Telekom minden felhasználónak, aki regisztrál a Webkönnyen szolgáltatás próbaverziójára. Az egy alkalomra szóló ingyenes tanácsadás során a Magyar Telekom szakmai partnere a cégek weboldalának elkészítésében nyújt segítséget. A vállalkozásoknak, miután regisztráltak a Webkönnyen próbaverziójára, külön kell igényelniük az extra szolgáltatást, tehát a segítségnyújtás a regisztrációval nem válik automatikussá.

A Magyar Telekom kutatása szerint a honlap elkészítése – illetve elkészíttetése – kapcsán a válaszadók 42 százaléka az időt tartja a legnagyobb akadálynak, 33 százalék pedig a megfelelő szakértő hiányára hivatkozik. A kisvállalkozások ötödénél maga a vállalkozó készítené el a honlapot, 11 százalékuknál egy munkatársat bíznának meg ezzel, 28 százalékuk ismerőssel vagy rokonnal oldaná meg a kérdést, de 21 százalékuk igénybe venné szakértő vagy szolgáltató segítségét. A távközlési cég kis- és közepes vállalkozások üzletága ezeket a válaszokat látva döntött úgy, hogy a Webkönnyent további kedvezményes szolgáltatással bővíti ki, így megpróbálva átlendíteni a kisebb cégeket azokon az akadályokon, amelyek, – érzésük szerint – a leginkább útját állják céges honlapjuk kialakításának.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ABC Datát választotta a NAVITEL

csü júl 21 , 2016
Az ABC Data disztribútorcég regionális szerződést kötött az elektronikus térképek és autós navigációs megoldások egyik vezető Európai szolgáltatójával, a NAVITEL-lel. A gyártó kiugró növekedést ért el a közép- és kelet-európai régióban. A megállapodást követően a NAVITEL felajánlotta, hogy elektronikus térképei elérhetőek lesznek azon országok anyanyelvén, amelyekben az ABC Data jelen […]

Friss, ropogós