Dell: már a fejlődő piacok is jók

Vállalati rendszermegoldásokra összpontosít és a fejlődő térségek felé terjeszkedik a Dell, de nem adja fel személyi számítógép üzletágát sem. Magyarországon jó évet zárt és az idén is növekedés elé néz a Dell — jelentették be a Dell regionális vezetői. A Dell szervezeti átalakulásáról és a személyi számítógépek értékesítésének folytatásával kapcsolatban a szakmában elterjedt bizonytalanságokra utalva David Spruyt, a Dell kelet- és közép-európai lakossági üzletágának értékesítési igazgatója a sajtótájékoztatón kifejtette, hogy a személyi számítógépek értékesítése a “végfelhasználói számítástechnikai megoldások” keretében továbbra is meghatározó szerepet játszik a vállalat profiljában. A Dell új piaci stratégiáját példázza – mutatott rá -, hogy az Android és Windows operációs rendszeren futó táblagépek a nyugati piaci bevezetés előtt már megjelentek például az ukrán piacon és hamarosan Magyarországon is az üzletekbe kerülnek.

A magyar piacon a Dell jó eredményt ért el tavaly és az idén is forgalmának növekedésére számít – mondta Dienes-Oehm Tivadar, a Dell Magyarországért, a Baltikumért és Izlandért felelős regionális értékesítési igazgatója. Konkrét eredményeket azonban nem tett közzé a társaság.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mobilinternet: enyhe növekedés

ked jan 21 , 2014
Decemberben az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 38,16 százalékról 38,57 százalékra, a Vodafone-é 18,32 százalékról 18,44 százalékra emelkedett, a Magyar Telekomé 43,52 százalékról 42,98 százalékra csökkent. A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az novemberi 2 millió 872 ezer után decemberben 3 millió 077 […]

Friss, ropogós