Dél-Koreában akár már a metróra várakozva elintézhetjük a bevásárlásunkat. A megállóban posztereken láthatóak a termékek, amelyeknek a QR-kódját beszkennelve lehet leadni a rendelést. A kódok elküldésével összeállítható a bevásárlási lista. Mire az utazást követően hazaér a vásárló, a megrendelt portéka már a lakásánál várja, vagy rövid időn belül érkezik. A Tesco által készített felkmérés szerint a dél-koreaiak dolgoznak a második legtöbbet a világon. Mivel sok idő megy el munkával, így különösen fontos a szabad időt a lehető leghatékonyabban beosztani. A mobilos vásárlás során ugyan nem lehet bizonyos dolgok közt válogatni, például az érettebb banánt keresve, azonban számos napi termék beszerzéséhez igazán hasznos a szolgáltatás — írja a bumm.sk.
És még ez is...
-
2020. augusztus 12.
Ár-érték arány: elégedettek vagyunk a hírközlési hálózatokkal
-
2014. augusztus 4.
Nollywood a világhálóra költözik
-
2016. június 13.
Lassult az online kereskedelem növekedése tavaly
-
2015. augusztus 13.
Invitel: így vásárlunk mi
-
2015. március 7.
Narancsra váltanak: a Postr-nek annyi
-
2015. március 13.
Tavaly is terjeszkedett a Vidanet