mínuszos.hu

Csucska a Kostal budapesti szolgáltató központjának élén

Csucska PéterA német autóipari beszállító vállalat, a Kostal-csoport Budapesten hozza létre első globális üzleti szolgáltató központját. A projekt a tervek szerint 360 új munkahelyet teremt, s a cég a jövőbeli alkalmazottak számára 1,15 milliárd forint értékben képzési programot indít, amelyhez Magyarország állampolgárai 570 millió forint támogatást nyújtanak. Első ütemben összesen mintegy 360, angolul beszélő, magasan képzett it-s és pénzügyes szakembert alkalmazni kívánó szolgáltató központ még ez évben – elsősorban a vezető pozíciók betöltésére – meg kívánja találni az első száz munkatársát. (Ez az első ütem előtti ütem, avagy a nulladik ütem. A -szerk- megj.)

A budapesti szolgáltató központ vezetésére Csucska Péter kapott megbízást. (Ez lehetett a -1-dik ütem. A -szerk- megj.) Csucska az Ungvári Állami Egyetemen szerzett vegyipari mérnöki mesterdiplomát. Folyékonyan beszél magyarul, angolul, ukránul és oroszul. Alapszinten németül, olaszul, szlovákul és mandarin kínai nyelven. Több mint tíz évet az iparban, különböző mérnöki és ellátási feladatok elvégzésével töltött el, majd az utóbbi 13 évben már a Global Business Services szegmensben tevékenykedett. A KOSTAL-hoz a Lexmark International Technology Hungary vezérigazgatói székéből igazolt át.


 

Exit mobile version