A Yahoo! kereső szolgáltatásból származó bevétele húsz százalékkal 956 millió dollárra emelkedett az első negyedévben. A weboldal-látogatási forgalomból származó bevételben a mobil eszközökön bonyolított forgalom részaránya az idei első negyedévben 21 százalékra emelkedett a 2014 első negyedévi 14 százalékról. Alkalmazottai számát a Yahoo a negyedév folyamán az egy évvel korábbihoz képest nyolc százalékkal 11 400-ra csökkentette. A második negyedévben a Yahoo 1,210-1,250 milliárd dollár forgalomra, 240-260 millió dollár EBITDA eredményre és 90-110 millió dollár nyereségre számít.
A Yahoo! többéves átszervezési folyamat kellős közepén tart, melynek célja ismét internetes „ikonná” tenni a céget – kommentálta Marissa Mayer vezérigazgató a negyedéves eredmény beszámolót. A Yahoo új tartalommal és új funkciókkal kívánja növelni látogatói, és ezzel párhuzamosan reklámpartnerei számát.